onsdag 13 november 2013

Julmys och sommarkläder!

Hej på er i höstrusket!
Nu har det blåst och regnat ett tag och sommaren känns ganska avlägsen. Men vilken fin höst vi haft ändå! Kanske skulle man sätta på vinterdäcken nu innan man överraskas av halkan.

I går kväll hade jag min sista visning innan jul. Ett trevligt gäng tjejer från primärvården i Kungälv som umgicks över en fika och provade kläder. Ni kommer att göra succé på era olika tillställningar i era fina nya kläder tjejer!

Nu ska jag koncentrera mig på att styla om i butiken igen. Nu ska det in julpynt så att man inte kan ta miste på att det snart är jul! Jag kan knappt bärga mig! Senast lördagen den 23 november ska det vara fullt julpyntat!
Dessa fina juldekorationer är gjorda av Carina Liljeblad och kommer att visas och säljas lördagen den 23 november i butiken.

Det är konstigt, för samtidigt som en del av mig tänker mycket på den stundande julhandeln, är en annan del redan i sommaren! För ett par veckor sedan beställde jag kläderna som ska pryda hyllorna i sommar. Fina klänningar, capribyxor och toppar i ljusa härliga färger! Vitt, sand, marin, rött, och olika glassiga pasteller. Såå mycket fint!
Bland annat denna fina klänning i marinblått och vitt från Fransa.

I december har jag öppet både lördag och söndag mellan klockan 11 och 15. Måndagar och onsdagar har jag öppet från 13 till 19.
Varmt välkomna!
Anna-Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar