måndag 1 juli 2013

Hej igen!
Nu har jag beställt lite snygga väskor, tunikor och smycken av ett märke som heter Lilly of Sweden. De kommer förhoppningsvis innan onsdag, när jag har öppet nästa gång. Här kommer några bilder på ett par av sakerna jag beställt.




Det ska bli riktigt spännande att plocka upp varorna när de kommer.
Annars ser jag mycket fram emot Formex-mässan i augusti. Då ska jag leta efter snygga accessoarer att komplettera kläderna med. Tipsa mig gärna om ni har förslag.

Nu ska jag gå en promenad igen med hundarna. Vi har redan gått två långpromenader och klockan är inte mer än tre, men det är dags igen, det säger i alla fall Bella, Sigges syster. Hon är framme och puffar på mig och vill ut igen! Puh!
Vi hörs snart igen!
Anna-Lena

1 kommentar:

  1. Jag längtar så till Formex. Ska bli riktigt lyxigt med två nätter på hotell och sedan heavy inhandling på mässan.

    Kram Malin (Annies Stuga)

    SvaraRadera